לאחר שיצרת רשימת ביטויי מפתח אשר מתאימה לנישה שלך, תצטרך ליצור לכל ביטוי סרטון וידאו מתאים. כמו בכל דבר בחיים, ככל שתשקיע יותר בסרטון, כך תוכל לקבל ממנו יותר תוצאות (לידים, הרשמות, הורדות, צפיות וכדומה).
ניתן ליצור סרטוני הדרכה עם תוכניות מקצועיות כמו Camtasia Studio או Screencast-O-Matic. כמו כן, כמובן שאפשר פשוט לשבת מול המצלמה בבית או בסטודיו ולהקליט את עצמך.
באופן כללי, אני ממליץ לך להקפיד וליצור ערך אמיתי אשר יצור אינטראקציה עם קהל היעד – אם לא תשקיע ביצירת ערך אשר יוביל לאינטראקציה אמיתית לא תוכל להתקדם עם הסרטון לשום מקום!
איך הפרמטר של יצירת ערך נמדד ב – YouTube ?
מנוע החיפוש של YouTube משתמש בפרמטרים הבאים בשביל לבדוק את רמת האינטראקציה של הגולשים עם סרטוני הוידאו שלך :
- Likes – מספר הגולשים שביצעו לסרטון Like, במילים פשוטות, הסרטון שלך פצצה!
- DIsLikes – מספר הגולשים שביצעו לסרטון DIs-Likes, במילים פשוטות, הסרטון שלך מחורבן!
- תגובות – מספר הגולשים שהגיבו לוידאו. אם גולש הגיב, סביר להניח שהוא אהב אותו או לכל הפחות צפה בו.
- Shares – מספר הגולשים שהפיצו את הוידאו, שוב אינדיקציה לאהבת הקהל.
- Favorites Added / Removed – מספר הגולשים שהוסיפו את הסרטון למועדפים שלהם – ולהיפך.
- מנויים – אם לאחר צפייה בסרטון גולש מחליט להפוך למנוי ( Subscribe) בערוץ שלך, מבחינת YouTube זהו הדבר החשוב ביותר!
אם אתה רוצה לראות כיצד קטעי הוידאו שלך מתפקדים ב – YouTube, הכנס לממשק הניהול ובחר את הקטגוריה Analytics.
אם תיצור סרטונים מלאי ערך אתה תוכל לראות את מדדי האיכות גדלים אצלך לאורך זמן 🙂
בדרך כלל, קטעי וידאו באורך של 5 דקות ויותר, מדורגים בצורה הטובה ביותר – ככל שהוידאו שלך יהיה ארוך יותר, הוא ברוב המקרים יופיע במיקום טוב יותר (כמו תמיד, יש יוצאים מן הכלל).