על פי נתוני דפי זהב בישראל פועלים יותר מ – 2000 בעלי מקצוע בתחום המחשוב, התחזוקה והשרתים. בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים, תקלות מחשב (תוכנה וחומרה) יכולות לקרות לכל אחד מאיתנו בכל רגע, לכן חשוב לאתר טכנאי מחשבים מקומי שיוכל לעזור לך בשעת צרה.

PCTIP היא חנות מחשבים בחיפה אשר מעניקה שירות טכנאי מחשבים בחיפה והסביבה הקרובה. נציגי החנות הם בעלי הסמכות רלוונטיות מטעם Microsoft, בעלי ידע וניסיון רב בתחזוקת מחשבים, התקנת רשתות תקשורת ומצלמות אבטחה לעסקים.

PCTIP מספקים שירות מלא לעסקים, אשר כולל את השירותים הבאים:

PCTIP  טכנאי מחשבים בחיפה והקריות

קמפיין וידאו ממוקד מטרה

ב – VBLOG, יצרנו מספר קמפיינים מבוססי וידאו אשר מטרתם להגדיל את כמות המכירות, המודעות והמיתוג של העסק ברמה מקומית בחיפה וברמה הארצית מול לקוחות וארגונים גדולים.

קמפיינים אלה כללו תוכן שיווקי-אינפורמטיבי על שירותי החברה ותוכן לימודי בסגנון של מדריכי "איך עושים" (HOW TO) על נושאים מגוונים כמו גיבוי בענן, ניקוי המחשב, תחזוקת המחשב המשרדי ועוד. התוצאות מהקמפיין לא איחרו לבוא ובתוך זמן קצר, כמות הפניות ל – PCTIP הוכפלה בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה.

אם גם אתה רוצה לקדם את העסק שלך באמצעות סרטוני וידאו, צור עימנו קשר ונשמח לעזור לך בצורה המהירה, המקצועית והאפקטיבית ביותר.